foodandotherthings.blogg.se

Ett projektarbete av en tjej som går tredje året och sista terminen på ett gymnasie i Värnamo :)

Förlåt!

Kategori: Allmänt

Förlåt för den här dåliga uppdateringen, men jag har faktiskt inte direkt haft något att skriva om.
Ni får komma med förslag om vad ni vill veta och vad ni vill ha recept på.

När jag är hungrig på kvällen älskar jag att vi ibland har vindruvor eller minitomater. Och nu idag hade vi båda sakerna och det var riktigt gott :)
Men nu ska jag sova för imorgon är det skola igen och då är vi i köket igen :) och efter det ska jag till mitt "extrajobb" där vi vikarier blir bjudna på lite mat som tack för att vi varit där och jobbat!
Vi hörs!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Nyttigt godis alternativ!

    Svar: Ja precis!
    Caroline

    2013-01-29 | 20:08:34

Kommentera inlägget här: